Keičiasi subsidijų nuo COVID-19 nukentėjusioms įmonėms skyrimo tvarka

Subsidija bus mokama ir toms įmonėms, kurios mokėjo GPM nuo B klasės pajamų. Įstaigoms, kurios vykdo ir ne ekonominę veiklą, subsidija bus perskaičiuojama proporcingai pajamoms iš ekonominės veiklos. Subsidija nebus mokama, jeigu apyvarta krito ne dėl COVID-19, bet dėl kitų priežasčių. Advokatų bendrijos 2019 m. finansines ataskaitas turės pateikti VMI kartu su paraiškomis.

Pataisytas nutarimas dėl subsidijų nuo COVID-19 nukentėjusioms įmonėms skyrimo. Dauguma pakeitimų techninio pobūdžio. Patikslintos nuostatos, kurios trukdė sklandžiai teikti ir priimti paraiškas.

Svarbiausi pakeitimai:

– subsidija nėra siejama su GPM, sumokėtu nuo A klasės pajamų. Subsidija bus mokama, neatsižvelgiant į tai, nuo kokios klasės pajamų įmonė mokėjo GPM;

– juridiniam asmeniui, kuris vykdo ekonominę ir ne ekonominę veiklą, subsidijos suma bus skiriama tik ekonominei veiklai, o grąžintina GPM suma turėtų būti perskaičiuojama proporcingai ekonominės veiklos pajamoms;

– jeigu bus nustatyta, kad apyvarta krito ne dėl su COVID-19 susijusių priežasčių, bus laikoma, kad pareiškėjas neatitinka sąlygų ir jam subsidija negali būti skiriama;

– reikalavimas Registrų centrui pateikti 2019 metų finansines ataskaitas netaikomas pareiškėjams, kurių metinių finansinių ataskaitų elektroninio rinkinio forma nėra patvirtinta valstybės įmonės Registrų centro, pavyzdžiui, advokatų bendrijų. Šie pareiškėjai 2019 metų ataskaitų rinkinį turi pateikti kartu su subsidijų paraiška;

– pareiškėjas turi turėti sąskaitą banke ir ją nurodyti paraiškoje;

– subsidija neskiriama, jeigu buvo pritaikytos tarptautinės sankcijos;

– susijusiomis įmonėmis bus laikomi ir individualiąją veiklą vykdantys susiję asmenys (Reglamento (ES) Nr. 651/2014 I priedas 1 str.);

– subsidijų paraiškos gali būti tikslinamos;

– VMI, atlikdama paraiškų pagrįstumo kontrolę, iš bet kurio pareiškėjo gali prašyti duomenų, kurie pagrįstų paraiškoje pateiktus duomenis (informaciją) ir faktą, kad pareiškėjas nukentėjo nuo COVID-19 (išrašytas PVM sąskaitas faktūras, kreditorinius (debitorinius) atsiskaitymus, sutartis, užsakymus, duomenis (informaciją), dokumentus apie gautas pajamas, veiklos vykdymo vietų apribojimus, klientų srautų pasikeitimus, darbuotojų prastovas, atleidimus ir pan.).

Įsigaliojimo data: 2021-02-25

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Fill out this field
Fill out this field
Įveskite tinkamą el. pašto adresą.

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.

Meniu